maanantai 6. tammikuuta 2014

Jokainen on oman onnensa seppä

Vuosi on vaihtunut. Hurraa.

Tänään on pitkästä aikaa sellainen päivä, jotta minun täytyi saada kirjoittaa ihan eri aiheista kuin yleensä.

Olen niin tylsä ihminen muutenkin, että minulta puuttuu ihan positiivinen ajattelutapa. Ja kun mietin omia rutiineja kotona, niin eipä ne paljon siitä ole muuttuneet.

Mä aina puhun, että teen sitä ja tätä.....toteutus sitten aina ihan eri juttu ;( en ole mikään kodin hengetär, enkä niin hirveen pedantti monessakaan asiassa, mutta kukas mua ottais niskasta kiinni ellen minä itse=)

Nyt tarvin vain niitä tavotteita tähän rytmiini, jos aion joskus kotonakin tehdä jotain. Tuntuu että aina kotona valitan pienistäkin asioista ja vaikkei aina olisi edes valittamisen aihetta, löydän sen aina jostain!

Hyvää Loppiaista!

Ei kommentteja: