lauantai 17. elokuuta 2013

JUHLAT JA MARKKINAT KUTSUVAT TÄNÄÄN

Taas on jäänyt muutama koneton päivä väliin, koska en näköjään aina jaksa istua tääläkään =D Välillä mulla on taas niin levottomat jalat, etten pysty hetkeäkään paikallaan istumaan! No mutta tänään olemme menossa yksiin 50 -vuotis juhliin Kurikkaan ja kun olen kouluni käynyt Kurikassa, joka ikinen perjantai aina syksyllä koulun alkaessa kerättiin porukkaa ja lähdettiin luokkalaisten kanssa Kurikan markkinoille! Joten se perinne on pidetty siitä lähtien, paitsi että nyt vähän eriporukoissa sittemmin liikuttu! Nytkin olen poikaystäväni kanssa menossa ensin niille juhlille ja katsotaan sitten, kuinka paljon aikaa jää käydä markkinoilla!

Viimeksikin toin sieltä sellaisen vaaleanpunaisen jussikuvioinnilla olevan V-kauluksisen t-paidan! Saas nähä tarttuuko tänä vuonna mitään kätehen!






Sekä eilen ihanaiseni ystäväni palasi Barcelonan reissultansa ja toi minulle tuliaisia! Minä rakastuin niihin korvakoruihin heti! LOOOVE! Täytyypä joku päivä laittaa kuva niistä koruista että huivista jonka tuossa taannoin ostin ;)) Sopivat nääs hyvi yhtehen!

Sekä toissapäivänä leivoin kokeillakseni sellaisia Salmiakkimuffinsseja johonka tuli koristeeksi semmoisia kivan näköisiä Fazerin Ässä Hässäkkä karkkia!! Jotenki niihi tuli omasta mielestäni paljon sitruunaa, niin sitruunamehua kuin sitruunankuortakin raastettuna! Sekä tomusokerikuorrutteeseenki tuli sitruunanmehua :O Ja hieman oli sitten vain salmiakkirouhetta värinä!! Voisihan niitä tehdä toistekin!




Ei kommentteja: