sunnuntai 11. elokuuta 2013

#kukamitähätä

Olipas siitä aikaa taas kun olen tämän ääreen päässyt kirjoittelemaan. Kuitenkaan mitään kummoista ei ole tapahtunut. Kaveri muuttanut Seinäjoelle, sitä vähän opastanut ja auttanut sopeutumaan tänne! Hyvin se minun mielestä on mennyt! Tämä kaveri aloitti opiskelut täälä ja muutti sen perässä myöskin tänne asumaan!

Itselläni ole tällä hetkellä sen suurempia murehia, kuin että törmäsin eilen autollani (vesisateessa) puuhun peruuttaessani. Onneksi olin sentään itse asialla! Mutta sain taas vaihteeksi lommon autooni peräkontin kohtaan sekä apukuskin puoleiselta takavilkku ja jarruvalon kupu rikki. Osa on jo hakusessa, että semmoinen täytyy ainakin vaihtaa...että menee edes katsastuksesta läpi kun sinnekin pitäisi autoa viedä!

En muista kirjoitinko passin hausta tänne viimeksi, mutta semmoinenkin minua perjantaina odotti Ruukintien R-kioskilla! Peljästyin kun kännyyni oli tullut viesti, lähettäjä "POLIISI" ! Ensimmäisenä mieleen juolahtaa mitä olen tehnyt, ennenkuin edes luen viestiä alkuunkaan. Huh huh. Ei mitään sellaista siis, vaan huokaisin helpotuksesta ja lähdin siis töistä päin hakemaan tätä passiani! Sitten vain odotellaan matkakutsua ;) Pääsisinpä jo reissuun!

Kansalaisopiston OPINTO-OHJELMA vihkonenki pärähti tänään (taikka eilen) postiluukusta, taas on mentävä jokapaikkaan, jos vain rahat riittää! Yksi on VARMA, kuorooni Seinäjoen Naislaulajat ilmottaudun puheenjohtajana!! Ylläri, ylläri. Voin mä toki jättää menemättä, muttakun odotan kuoroharkkoja taas innolla!!

                                 SYKSY ON TULLUT!!!!!!!!

Kyseinen teippirulla sisältyi myös eilisiin ostoksiini. Kuten myöskin uusi auto-radio soitinkin!

Lounaani sisälsi karjalanpiirakkaa ja raejuustoa

Ei kommentteja: